https://afejidzuen.cloudimg.io/crop/2880x1200/n/https://objectstore.true.nl/webstores:pouw-nl/08/videobellen_1.jpg?v=1-0

Wij helpen jou graag verder

In de showroom en werkplaats maar ook online.

Bezoek onze showroom of ga online

Bij Pouw heten we jou nog steeds van harte welkom.

Uiteraard volgen wij hierbij de richtlijnen van het RIVM op. Jouw gezondheid en die van onze medewerkers staat altijd voorop. Daarnaast proberen wij zoveel mogelijk dezelfde service te bieden als die je van ons gewend bent.

Kom je liever niet naar de showroom? Dat begrijpen we. Wij helpen je online verder.

Onze contactmogelijkheden

Contactmogelijkheden
Heb je een vraag over bijvoorbeeld een auto uit ons aanbod, een onderhoudsbeurt in onze werkplaats of de inruilwaarde van jouw auto? Via telefooncontactformulier, chat (klik op icoontje rechtsonder), Whatsapp (06-21357470), SMS (06-21357470), Facebook of Instagram komen wij graag met je in contact.

Videobellen
Heb jij interesse in een van onze auto's en wil je er vanuit huis graag even "omheen lopen"? Plan een afspraak via onze online sales afdeling (telefoonnummer: 038 - 45 61 306) in om met een van onze verkoopadviseurs te videobellen (via Whatsapp of Facetime). Bekijk de auto uitgebreid van binnen en buiten en stel direct jouw vragen aan onze verkoper. 

Proefritten
Wil je graag een proefrit maken? Geen probleem. Je plant hem eenvoudig in op onze website of door te bellen met 038 - 45 61 306. Wij bieden je de mogelijkheid om de gewenste auto bij jou thuis te ervaren. De auto wordt dan voor jouw huis afgeleverd, waarbij we uiteraard streng letten op de veiligheidsmaatregelen.

Aflevering aan huis
Heb je een auto bij ons gekocht en staat deze voor aflevering gepland bij een van onze vestigingen? Neem gerust even contact met ons op. Wij leveren jouw nieuwe auto graag bij je op locatie af.

Dienstverlening tijdens het coronavirus

In deze onzekere tijden begrijpen we volledig dat je misschien aarzelt om één van onze vestigingen te bezoeken. Wij kunnen je verzekeren dat Pouw alle mogelijke voorzorgsmaatregelen heeft genomen om jouw gezondheid en die van je dierbaren te beschermen. Graag lichten we toe welke stappen wij genomen hebben om onze dienstverlening te garanderen.

Veelgestelde vragen bij verkoop

Hoe gaan wij om met proefritten?

  • Wij schudden geen handen.
  • Wij nemen geen contant geld aan.
  • Wij houden gepaste afstand als wij met je in gesprek zijn.
  • Wij volgen strikt de protocollen van het handenwassen op.
  • Wij hebben zeep, desinfecterende middelen en handdoeken voor eenmalig gebruik of rolhanddoek systemen.
  • Wij voeren extra schoonmaakcontroles uit in de "high-touch" gebieden, zoals onze balies en wachtruimtes.

Hoe gaan wij om met het taxeren van auto's?

  • Autosleutels worden overhandigd en teruggenomen zonder fysiek contact
  • Er is geen fysiek contact

Hoe gaan wij om met geplande afleveringen?

  • Wij schudden geen handen.
  • Wij houden gepaste afstand als wij met u in gesprek zijn.
  • De uitleg over de auto zal vooraf buiten de auto plaatsvinden zodat wij gepaste afstand tot u kunnen bewaren.

Mijn nieuwe auto wordt afgeleverd, maar ik wil/kan hem niet ophalen. Zijn er andere mogelijkheden?

  • Wij zorgen er graag voor dat je toch snel van je nieuwe aanwinst kunt genieten. Daarom nemen wij alle mogelijkheden graag telefonisch met je door.

Mijn nieuwe auto wordt afgeleverd, maar ik wil/kan niet naar de showroom komen. Kan ik mijn afspraak verplaatsen?

  • Uiteraard kunnen wij een nieuwe afspraak maken voor de aflevering van je auto. Neem hierover gerust contact met ons op.

Komt mijn bestelde auto op de afgesproken tijd?

  • Neem contact op met jouw contactpersoon om erachter te komen wanneer jouw auto afgeleverd wordt.

Veelgestelde vragen bij onderhoud

Welke voorzorgsmaatregelen nemen jullie in de werkplaatsen?

  • Elke auto die in de werkplaats komt wordt eerst voorzien van beschermende materialen, zoals stoel-, stuur-, en pookhoezen.
  • We rijden niet samen met klanten in auto’s.
  • Onze medewerkers pauzeren in kleine shifts.

Mijn Volkswagen, Audi, SEAT, SKODA of Volkswagen Bedrijfswagen moet gerepareerd worden of heeft onderhoud nodig. Kan dit wel doorgaan?

  • Wanneer je de afgelopen 14 dagen een risicogebied hebt bezocht, of in contact bent geweest met een besmet persoon dan vragen we je vriendelijk om de afspraak te verplaatsen. Ook wanneer je last hebt van verkoudheid, koorts, of hoesten of niezen dan is het beter om op een ander moment naar jouw Pouw-vestiging te komen. Wanneer je hier geen last van hebt dan kan de reparatie of het onderhoud aan jouw auto gewoon doorgaan.

Moet ik de APK nog steeds voor de vervaldatum laten uitvoeren?

  • Ja, het blijft verplicht om op tijd een APK uit te voeren. De voertuigveiligheid op de Nederlandse wegen blijft hierdoor gewaarborgd. Kunt je niet bij Pouw langskomen? Neem dan contact met ons op voor de mogelijkheden.

Ik heb een vervangende auto nodig. Is dit mogelijk?

  • Ja, je kunt vervangend vervoer meekrijgen. Auto’s die worden gebruikt voor vervangend vervoer worden van tevoren grondig gereinigd. Onderdelen die veelvuldig worden aangeraakt worden met extra aandacht schoongemaakt.

Ik heb een afspraak staan voor onderhoud aan mijn auto, maar ik wil/kan nu niet naar de werkplaats toegaan. Kan ik mijn afspraak verplaatsen?

  • Uiteraard kan de onderhoudsbeurt aan jouw auto op een andere datum worden gepland. Neem gerust contact met ons op.

Ik heb een afspraak gemaakt voor de wielenwissel. Gaat deze afspraak gewoon door?

  • Ja, de wielenwissel gaat door. U kunt gewoon langskomen.

Mijn garantie vervalt binnenkort maar ik kan de klacht niet tijdig laten verhelpen.

  • Zorg ervoor dat de klacht die je binnen de garantie wilt claimen binnen de garantieperiode wordt gedocumenteerd. Neem hiervoor tijdig telefonisch contact op met Pouw zodat wij dit als kwaliteitsmelding kunnen vastleggen.